петак, 13. септембар 2013.

BLUSH četkice za šminkanje




Od skoro kod nas je dotupna nova linija četkica , kolekcija se sastoji od 24 četkica , sve imaju dugu crnu mat dršku,neke su napravljene sa prirodnom,a neke sa sintetičkom dlakom,imala sam priliku sve da ih vidim uživo i moram da priznam da su jako mekane....možete ih naći na alexandar-cosmetics.com i u njihovim radnjama (sve mozete videti na sajtu) i ono najvažnije jeste da su izuzetno pristupačne i imaju četkicu za sve .

Posle par nedelja korišćenja ,prilično sam zadovoljna,naravno svaka četkica je drugačija ali ono najvažnije je da se ne linjaju,lepo se peru i brzo se suše,čak i ova najveća i opet da naglasim izuzetno su mekane.

Za sada imam ovih 7.





Hoću da vam pokažem svaku posebno i uporedim sa drugim četkicama...


1B - 890 rsd
Na sajtu piše da je namenjena za puder u prahu ili u kamenu i možete je za to koristiti ali ova četkica je ogromna ali ogromna :) 
najveća koju sam videla ikada :D
Jako je mekana i suši se brzo...
Uzela sam je za klijente,za stavljenje sjaja na dekolte i savršena je za to...
Sephora je nekad imala u ponudi dosta sličnu četkicu.


pokušaj da vam dočaram njenu veličinu...uz šaku...



i uz druge četkice....Sigma F25,m.a.c 150,real tehniques blush i deborah .



34 - 560 rsd 
ravno sečena sintetička četkica za tecni ili krem puder
Čim sam je ugledala znala sam da ću je uzeti i u uzivati u njoj jer liči na čuvenu Shiseido četkicu ali mnogoo pristupačniju...
Stvarno je odlična i precizna i uporedila sam je sa m.a.c 130 tvor četkicom koja je jedna od najboljih četkica za tečni puder i Sigma f80 koja je ,takođe,jedna od najboljih..





i sa predhodnom četkicom,da vam dočaram veličine ...ogromna je razlika.




30A - 390 rsd 
lepeza četkica za senčenje lica 
Savršena za bronzer,hajlajter,jako pigmentovana rumenila...
Uporedila sam je Sephorinom 43 četkicom koja nažalost vise nije dostupna,malo je veća ali jednako su dobre.






14A -252 rsd
četkica za blendanje - mešanje senki
Savrsena četkica i za nanosenje tankog sloja senke i mešanje i definisanje pregiba...
Uporedila sam je sa Sigma E40 i E45, mislim da je negde izmedju njih,ni velika ni mala





14B - 198 rsd 
četkica za blendanje senke,nanosenje , definisanje pregiba
Nisam mogda da se odlucim pa sam uzela obe ;D 
Ova je samo malo kraća i tanja od predhodne, kao sto vidite na slici ali nije velika razlika za nanosenje senke...
Uporedila sam je sa m.a.c 222 jer dosta liči na nju,samo je dosta kraća dlaka




26 - 168 rsd
četkica za obrve i trepavice
Odlična za češljanje obrva.




5B - 665 rsd
četkica za rumenilo sečena pod uglom 
moram da priznam da me je ova četkica razočarala!
Uzela sam je jer me podseća na Sephorinu 40 četkicu sa kojom sam je uporedila ali dlake su preduge,premekana je i jednostavno nemam kontrolu nad njom ta razliku od Sephorine...
volim ovakve četkice za definisanu aplikacuju bronzera,rumenila ali sa njim jednostavno proizvod leti na sve strane.
Koristim je za puder u kamenu ali ni za to mi nije :(




01.03.2014. Kupila sam još četkica,što je bilo za očekivati i prezadovoljna sam ;))

Proširili su ponudu četkica,sada imaju čak 33 četkice pa sam morala da probam još koju četkicu...


10C - 280 rsd od sintetičke dlake
10A - 250 rsd od prirodne dlake 

Sjajne su za korektor,hajlajter,za nanošenje jedne senke  preko celog kapka.





12 - 290 rsd 

Odlična četkica za izvlačenje ajlajnera,savršena za gel ajlajner, ovo je zvanično moja omiljena četkica iz cele linije Blush četkica!



14C - 300rsd

Četkica od prirodne dlake namenjena za blendovanje senki u pregibu.




Uporedila sam je sa 14B,ista dlaka je u pitanju samo su kod 14C kraće,obe su izuzetno mekane i lepo blenduju senke.


Da li ste vi probali neku od ovih četkica ili neku drugu iz linije?

xoxo

61 коментар:

  1. Fantasticne su! Ja koristim samo 2 cetkice za sve pa nije ni cudo sto izgledam uvek kao pomazaba blatom!!;)
    Xoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hahhaaa...nije potrebno ovoliko cetkica nikome ali kad ti je to posao,samo kupujes jos ;))

      Избриши
  2. aaa svaka cast,ne mogu da verujem da je neko konacno uradio recenziju za blush cetkice! Hvala! Planiram da uzmem ovu ravno secenu,dvoumila sam se izmedju nje i ebelin..slicne su..da li si probala/videla i ebelin,ako bi mogla da me posavetujes koju na kraju da uzmem?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. drago mi je da ti se dopada,morala sam da ih posteno isprobam ....nazalost nisam nikada ni videla ebelin cetkice,ne znam ni kako izgledaju,ova blush je fantazija,mekana,jedino nekome moze biti jako mala,a ja to volim jer je precizna pa ne moras stavljati puder preko celog lica,samo tamo gde treba ;)

      Избриши
    2. ja koristim ebeline i extra je,slicna je dosta sa blush,a blush cetkice su fantasticne ;)

      Избриши
  3. E bas mi je drago da si napisala ovaj post savise cetkica. Bas sam pre neki dan kupila ovu kracu za bledanje. Koliko je tvrda ova ravna za tecni puder? Nju bih jos da kupim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) prilicno je tvrda ali zato upije jako malo pudera i bas ga lepo rasporedi,prirodno kao da ga nemas :)

      Избриши
  4. Gde mogu da se nabave ove cetke?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stavila sam link gore ali evo opet http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/product/BLUSH_cetkice_za_sminkanje/1726/BLUSH_cetkice_za_sminkanje/ i u njihovim radnjama,pod distributeri imas listu svih radnji po celoj srbiji

      Избриши
  5. Jao super, bas mi fali ova za tecni puder! A fan pen obozavam!

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam tri blush cetkice ali planiram da ih nabavim jos, odlicne su, sve do jedne!

    ОдговориИзбриши
  7. Uh odlicne su...Bas cu da nabavim tu ravno secenu...Cetkica za tecni puder nikad dosta :)

    ОдговориИзбриши
  8. Obozavam njihove cetkice. Fenomenalne su. Pored toga, cena je prilicno niska, pa cu im definitivno ostati verna.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja imam Sephorinu xl 49 i iskreno sam razocarana.. :/
    Odlican je post, upravo mi je ovako nesto trebalo :)
    Planiram da kupim neke od ovih cetkica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno! a ja toliko patila za njom :) uzmi,neces se pokajati :)

      Избриши
    2. Dlacice konstantno otpadaju a kad sam je prala voda je bila potpuno crna :(
      Hocu, sigurno! :)

      Избриши
  10. Divan post i konacno da sam docekala da neko uradi receziju ovih cetkica :)) koju cetkicu za blendovanje preporucujes od ove 2?ja imam jednu oriflame-ovu i ona je NAJLIOSIJA cetkica ikada :(
    inace bih te zamolila za mali savet da li je bolje da za tamne podocnjake uzmem zuti/narandzasti korektor?
    <33333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala ti,uzmi 14b jer je malo preciznija. ukoliko su braon ili crveni uzmi zuckastiji ,a ukoliko su plavlji uzmi narandzasto breskasti ;)

      Избриши
  11. Ja imam dosta njihovih četkica, stvarno su predobre :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ja imam takodje imam njihove cetkice i prezadovoljna sam :) Imam tu najvecu i odlicna je za dekolte kao sto si rekla i za celo lice za puder u prahu ili kamenu ali samo za matiranje( takvu cetku trazim jako dugo bas zbog velicine i mekanu kao ovu :) ). Uzela sam i koso secenu za tecni puder ali mi nekako ne odgovara za to vec sa njom nanosim korektor ispod ociju i super mi je za to. Ja takodje imam tu ebeline ravno secenu i odlicna je-vizuelno mi deluju isto,ne znam kakva je razlika kada se koriste( ebeline marku imas u dmu). Od blush cetkica sam kupila i 18A i 10A-nju najcesce koristim za senku preko celog kapka,takodje dugo trazim takvu veliku cetkicu za to a da nije sinteticka i tvrda i eto nadjoh ;). Za sada imam samo te ali sam bas zadovoljna zatu cenu pogotovo. Peru se super, i suse takodje. Nekad mi otpadne neka dlacica sa cetkica za senke ali u prinicu za te pare su odlicne. Pozdrav za Tanju :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. stvarno su odlicne,neckala sam se oko kose cetkice ili ove ravne,ali mislim da sam dobro odlucila,nisam bila sigurna kako bi koso secenu koristila,meni jos ni jedna dlaka nije otpala na veliko iznenadjenje ;) pozz

      Избриши
  13. Cao Tanjice!
    Imam dva pitanja za tebe. Prvo, da li mozes da mi kazes koju bi cetku za puder u prahu/ kamenu pre uzela, eco tools ili blush? Ja se razmisljam izmedju te dve :)
    A drugo, da li bi preporucila nyx narandzasti korektor u teglici za podocnjake?
    unapred hvala! Maja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. cao, uzmi ecotools... uzmi taj ukoliko imas plavicaste ili ljubicaste podocnjake,ukoliko su brao ili crveni uzmi zuti

      Избриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Cao Tatjana, nedavno pre nedelju dana recimo kupila sam Bluhs cetkicu za puder u prahu i kameni puder,oznaka je 4A,vidim da nju nisi uzela. Na zalost moram da podelim svoje razocarenje sa tobom. Cim sam dosla kuci oprala sam je bebi samponom primetila sam da je voda skroz crna i da opadaju dlacice. Kada se osusila takodje joj je otpalo nekoliko dlacica,a da jos napomenem da sama cetka pa i dlacice imaju jako neprijatan,jak miris plastike. Moracu da kupim i neku njihovu cetkicu od sinteticke dlake,pa da uporedim posto ova koju imam je prirodna dlaka. Veliki pozdrav za tebe obozavam da gledam tvoj blog i yt kanal. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nisam uzela te crne jer sve crne popustaju boju,,,i mac,sigma,sephora,....imam jednu mac koja je teget sada ali obavlja posao,kao sto vidis ni meni se ova poslednja nije dopala,nisu sve savrsene ali ima dobrih,probaj ove za blendanje senke,te su mi omiljene,hvala,pozz:)

      Избриши
    2. Hvala ti na odgovoru,danas sam kupila ovu http://www.alexandar-cosmetics.com/sr/product/BLUSH_cetkice_za_sminkanje/1726/BLUSH_cetkice_za_sminkanje/0/Cetkica_za_puder_BLUSH32/0/14021 razlika je bukvalno nebo i zemlja. U pravu si ne mogu sve da budu savrsene,za taj novac su zaista kvalitetne.

      Избриши
    3. Super siiii ♡ cetkica za rumenilo blush je i mene razocarala ali moze da posluzi za ujednacavanje rumenila i podloge, cisto da se prelazi ne vide ;)

      Избриши
    4. To sam i ja kasnije otkrila ,da sve lepo sjedini,da ne bude cudnih linija :)

      Избриши
    5. ZDRAVO IMAM SAMO JEDNO KRATKO PITANJE... U VEZI SIGMINIH CETKICA... DA LI NA ORIGINALNIM POSTOJI UGRAVIRANI DEO
      Made in P.R.C U SKROZ DONEM DELU DRSKE DA SE GOTOVO JEDVA I VIDI?
      UNAPRED HVALA... POZDRAV... DIVNA SI

      Избриши
    6. Postoji,ne znam da li to jos rade jer sam ja moji kupila skoro pre dve godine,nije valjda da postoji kopija Sigma cetkica!

      Избриши
  16. Ne mogu da vidim sličice.. Zašto? :(

    ОдговориИзбриши
  17. Mozes li mi reci kako ti dostavljaju kada narucis preko alexandar cosmetics? Ides li preko poste ili neka druga kurirska sluzba? koliko se placa dostava? Hvala ti unapred. pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. imas da biras par firmi koje dostavljaju,ja uvek uzmem preporuceno,malo ispod 300rsd.

      Избриши
  18. Može li aleksandar cosmetics i u bih da se naruči, odlično izgledaju četkice..

    ОдговориИзбриши
  19. Htela sam te pitati koristim vec 1 godinu cetkice za sminkanje i sad u posledno vreme pocele da padaju dlacice perem ih sa beby shampon.Treba mi i savjet kako ih odrzavljas cetkice sa prirodnom dlaku ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. http://taanjicabb.blogspot.com/2013/01/korak-po-korak-kako-da-operete-cetkice.html ovako ih ja perem, mada se linjaju jer nisu kvalitetne ali ne brini,imaju toliko dlaka da se mogu linjati mesecima pre nego sto primetis razliku,

      Избриши
  20. Анониман8. март 2014. 20:00

    Jel se samo ona tanka kao lepeza koristi za bronzer? I dali valja rimel bronzer?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne,mozes i ove cetkice http://taanjicabb.blogspot.com/2013/08/omiljeni-bronzeri-i-cetkice-za-nanosenje.html (naravno ne bas te vec bilo koje slicnog oblika),nisam probala pa ne znam.

      Избриши
  21. Анониман5. мај 2014. 23:57

    Tanja, zanima me da li si ovu tvor cetkicu(34) koristila uz healty mix? Pitam zato sto ga ja koristim pa ne znam da li bi ona dobro isla uz njega?

    ОдговориИзбриши
  22. Kaknje i o to da nemaš 32,dobila sam pohvale za nju,ali nisam još probala.I sada se dvoumim izmedju nje i one velike 1b.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što me nervira kad kasno primetim grešku,pa nemogu da ispravim.
      Prva reč je kako.
      Ne smem da taknem kursor ja kucam a on prenosi gde voli.

      Избриши
  23. Super pregled,imam 14b,prezadovoljna!Nego,sad si me pokolebala za 1b,htedoh da je uzmem za nanosenje kamenog pudera,koju da kupim a da nije bas tolika?Veliko hvala unapred

    ОдговориИзбриши
  24. Tanjice hvala na ovom postu, bas planiram da kupim ove cetkice i ova recenzija mi je jako dobro dosla :D

    ОдговориИзбриши
  25. Ima nekoliko blush cetki za tecni puder,koja je najbolja?kako da se odlucim?imam poprilicno bubuljica pa mi treba da mi dobro prekrije

    ОдговориИзбриши
  26. Анониман27. јун 2015. 17:50

    Kako si nabavila sigma cetkice za blendovanje?? Ja bih uzela E40 :) Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман28. јул 2015. 21:16

    Koja je bolja cetkica po tebi bolja BLUSH "Tvor" četkica za tečni puder L/2 ili Ravna četkica za puder 34? Meni je potrebna za nanosenje tecnog pudera i blendanje-mislim da odradim dobro posao sa jednom cetkicom(potrebna mi je za licnu upotrebu). Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam blashovu tvor cetku, tj imam jednu ne znam koliko verzija ima, ali ova moja je tesko sra*e,ispadaju dlake dok nanosim praskaste proizvode jos gore kad sam probala sa tecnim puderom... Pokusavam da je minimalno koristim samo za rumenilo ali takodje ispadaju drake i lepe se za lice. Ne znam da li je do mpg komada samo, ali dobro se raspitaj pre nego kupis.

      Избриши
    2. Ja imam blashovu tvor cetku, tj imam jednu ne znam koliko verzija ima, ali ova moja je tesko sra*e,ispadaju dlake dok nanosim praskaste proizvode jos gore kad sam probala sa tecnim puderom... Pokusavam da je minimalno koristim samo za rumenilo ali takodje ispadaju drake i lepe se za lice. Ne znam da li je do mpg komada samo, ali dobro se raspitaj pre nego kupis.

      Избриши