петак, 28. новембар 2014.

DEBORAH milano rumenila


U ovom postu vam predstavljam jos jednu fantastičnu liniju rumenila, Deborah rumenila. U redovnoj liniji imaju dve vrste rumenila - mineralna i mat rumenila. 

Deborah rumenila su dostupna u Lilly drogerijama, DM, Jasmin parfimerijama i raznim manjim parfimerijama. Često ih možete naći u setu dva za cenu jednog ili snižene ;)

Već godinama ih koristim i volim, bez preterivanja mogu da kažem da su ovo najbolja rumenila u našim drogerijama, čak bolja i od drugih dosta skupljih kao npr m.a.c rumenila...da,da, bez preterivanja!
 I sigurna sam da svako može da pronadje svoju idealnu nijansu iako nemaju ogroman izbor njih.

Njihova rumenila su razlog zašto toliko volim taj deo šminke, jos se sećam prvog kojeg sam kupila i kada sam ga prvi put nanela i od tada taj korak u šminkanju nikada ne preskačem.

Ono što ih izdvaja od drugih rumenila u drogerijama jeste pigmentacija, sjedinjavanje, postojanost, izbor nijansi. 




DEBORAH HI-TECH rumenila ili mineralna rumenila - 899 rsd.
Dostupno u 6 nijansi.

Sjajne su ali ne preterano, neće vam istaći pore ali opet ne treba vam hajlajter uz njih. 
Jako su jednostavna za nanošenje, ne truse se i glatko se nanose, predivno izgledaju na fotografijama i jako volim ovo njihovo pakovanje.



46 ROSA PESCA




 Toplo, nežno, jedno od najprirodnijih rumenila u mojoj kolekciji, nema mnogo razmišljanja sa njim, ides uz sve, uvek.   



24 RAME



Jako topla, bronzana nijansa, na svetlijem tenu može da prodje kao i bronzer.



58 PAPRIKA



Bronzana, crvenkasta nijansa. predivno izgleda na tamnijoj kozi i još lepše uz crveni karmin.


                                                              46,24,58 - jedno do drugog


DEBORAH NEW NATURAL rumenila - mat rumenila.

Njihova cena je  859 rsd i takodje je dostupno 6 nijansi.

Slvilenkaste teksture, predivno izgledaju na licu, nisu teška iako su mat, stope se savršeno sa ostalim proizvodima na licu, jako pigmenovana i fotogenična.
 Jedina zamerka je ovo pakovanje, nije mi lepo i nikad neće biti, a ni praktično.



02 ROSE



Ovo je prvo rumenilo koje sam kupila, jako prirodno i uvek ga preporučujem početnicima, ne možete pogrešiti, a ni preterati sa njim.



04



Jako topla, zagasito narandžasta nijansa. Predivno izgleda i na jako svetloj, a i preplanuloj koži.



05 CHERRY 



Jako tamna roza, savršena za tamniju kožu. Ovo rumenilo je izuzetno pigmentovano, treba  jako pažljivo sa njim.



2.4.5 - jedno do drugog


46,24,58,02,04,05 - jedno do drugog


Da li ste probali Deborah rumenila?
Koja nijansa vam je omiljena ?



Hvala na čitanju!
xoxo

19 коментара:

  1. U moru rumenila koje sam probala,skoro svako mi je delovalo prenapadno na mom svetlijem tenu,46 je najlepse rumenilo koje sam ikad probala i definitivno pravi izbor za postizanje `svezeg` izgleda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedno od najlepsih rumenila ikada, ni ne primeti se njegova jedinstvenost dok se ne stavi na lice ;)

      Избриши
  2. Hvali ti Mogano ;) Odlicna su im rumenila :) Ja imam Rose Pescu, Mogano, Papriku i Terracotu od hi-tech rumenila, a od natural linije imam Rose i Peach, bas sam zadovoljna njihovom pigmentacijom i nacinom na koji se blendaju :) Samo ova pecena je nemoguce potrositi, ne ne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ti imas bas lepo kolekciju, bas mi drago da nisam jedina koja ih voli;)

      Избриши
    2. Sta cu :) To je bolest koje se ne odricem :) Cherry mi je sledeci na spisku :)

      Избриши
    3. Sta cu :) To je bolest koje se ne odricem :) Cherry mi je sledeci na spisku :)

      Избриши
  3. Imam Rose,divno je,iako ambalaža mi nije privlačna,proizvod je odličan:) Mogla bi nabaviti još koju nijansu:)

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno su odlicna rumenila, ja imam rosa pescu a htjela bih i neko od ovih mat :)

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam njihova rumenila i slazem se da su jedna od najboljih na nasem trzistu ;) Imam ih nekoliko, a omiljeno mi je paprika ;) I taaakooo dobro se slika <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To rumenilo je prelepo na crnkama nije ni cudo sto ti je omiljeno,sigurno predivno izgleda na tebi :)

      Избриши
  6. Sacekajte sledeci vikend.. Od 04.-07.12. svi Deborini proizvodi u DM-u su na snizenju 30%.. Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

    ОдговориИзбриши
  7. Imam ih i ja nekoliko, ali tako sam ih zapostavila, ne znam ni sama zašto. Nedavno sam izvukla Cacao i ponovo se oduševila kako mi stoji :)

    ОдговориИзбриши
  8. Drage dame, tek sada sam videla ovaj post i nadam se da mi možete pomoći, koristim rumenilo br.59 MOGANO, fenomenalno je i obožavam ga ali ga na žalost više nema na našem tržištu i jako sam tužna zbog toga, da li neka od vas zna gde i kako mogu da ga nabavi. Hvala vam unapred.

    ОдговориИзбриши
  9. isto sam se i ja to pitala ali niko nista ne odgovara,u Nisu ga nema odavno,,jedino u nekim manjim gradovima da je ostalo na zalihama.Ako neko zna i ima nek salje,pozdrav

    ОдговориИзбриши
  10. Pogledajte u Nišu u Jasmin parfimeriji.Ili ih kontaktirajte telefonom.

    ОдговориИзбриши