недеља, 23. март 2014.

CALA četkice za šminkanje





U ovom postu vam predstavljam još jednu liniju pristupačnih četkica za šminkanje, u pitanju je američki brend Cala, možete ih pronaći na alexandar-cosmetics.com i u njihovim radnjama.

U ponudi imaju 24 individualne četkice, 8 setova četkica i još raznih sunđera,tufera... sve što vam je potrebno da nanesete šminku.
Individualne četkice imaju dugu dršku...neke sjajnu crnu,a neke bambusovu dršku i sve su sintetičke. Dok su četkice u setovima drugačijeg dizajna, neke su duže, a neke kraće i samim tim idealne za putovanja. 

Neke imam par meseci,a neke par nedelja i  prezadovoljna sam!
(zato sam nastavila da ih kupujem ;) i ne planiram da stanem :D) 
Mekane su,ne linjaju se, lake su za pranje, brzo se suše.




1.  Set od 5 četkica , bambusova kratka drška - 1350 rsd




Ovaj set jako podseća na ecotools set koji imam godinama i obožavam, zato sam ga i uzela.
 Odličan je za početnike jer imate sve što vam je potrebno za  šminkanje očiju... ze nanošenje senke, blendanje, ajlajner, obrve...



2. Crease brush - 310 rsd




Četkica za senčenje oka... savršena za blendanje senke u pregibu, za omekšavanje linija.



3. Lip brush - 260 rsd




Četkica za nanošenje karmina ili sjaja na usne, za šta se pokazala odličnom. Volim da je koristim i za korektor, kada ga nanosim na nepravilnosti.


4. četkice za senčenje, svaka se prodaje posebno i svaka košta 299 rsd.

Slikala sam ih zajedno da vidite razliku.



sa leva na desno:

tapered eyeshadow brush - 299 rsd ; eyeshadow brush - 299 rsd ;blending brush - 299 rsd ; large shading brush - 299 rsd.


Jako su slične, iste dlake imaju ali različite dužine i gustine.


Volim da ih koristim sa krem senkama, pigmentima (senkama u prahu) i za korektor.



5. Delux travel brush set sa 5 četkica - 1990 rsd




Uzela sam ovaj set samo zbog bele četkice, ona je sintetička verzija jedne od najboljih i mojih omiljenih četkica za senčenje m.a.c 217 i obožavam je, ostale su dobre sintetičke četkice...zuta je odlična za gel ajlajner. 
I torbica je ok, jedino mi smeta četkica za rumenilo...ok je i ona, mekana i lepo nanese proizvode nego ovakvu četkicu možete naći i kod kineza za 150 rsd, mogli su to mnogo bolje!

Imaju i divan rozi set četkica koji želim jako,jako :)) kada ga nabavim pisaću vam i o njemu.



Što se tiče ostalih proizvoda iz njihove ponude, imam samo ove pufne i obožavam ih! 
160 rsd je jedna, imaju i veće ali sam zaboravila da je slikam, one su po 180 rsd. Mekane su, lepo se peru, jako kvalitetne.



Da li ste vi probali CALA četkice? Koja vam je omiljena?

Hvala na čitanju!
xoxo

26 коментара:

  1. Анониман24. март 2014. 08:15

    Jao cala cetkice su mi omiljene :-D kupi i roze set neces se pokajati :-* P.S. Super ti je prezentacija ovih cetkicam, stvarno se jako trudis i to veoma cenim <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ih skoro otkrila i oduševljena sam i četkicama i sunđerčićima :). Takođe sam kupila delux set zbog bele ćetkice :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona mi je omiljena,bilo bi sjajno kada bi je prodavali samu,da uzmem jos koju :))

      Избриши
  3. Nisam ih još kupovala ali imam ih u vidu jer znam koliko ih hvališ! Baš danas planiram posetu radnji, tako da... D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista su sjajne;pogoto setovi koje imaju u ponudi :)
      Javi sta si uzela i utiske!;)

      Избриши
  4. bas mi treba nov set cetkica, a ove moram da probam!
    xx
    fashionworldbymoi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман24. март 2014. 23:25

    Koju preporucujes od jeftinih varijanti za kameni puder?
    Imam aurinu ali se raspala posle svega nekoliko meseci, ocajna je :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ecotools ima cetku za puder u kamenu,nju koristim vec godinama i prezadovoljna sam,Aura cetkice nisu bas kvalitetne.

      Избриши
  6. Imam neke i zadovoljna sam, prvi set je takodje super, imam ga, taman cetkice staju u neseser. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман25. март 2014. 19:08

    Cao :-) Odusevljena sam ovim cetkicama,imam ih nekoliko i odlicne su,pogotovo blash :-) Setovi su prelepi videla sam ih :-) Htela sam da te pitam koji puder je najbolji,da mi traje ceo dan i noc :-) bas za specijalne prilike,posto se bavis time,cena nije bitna,ako je nesto dobro nije mi zao :-) Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao,ne postoji puder koji ce trajati 24h i ne bi trebalo.Ukoliko imas suvlju kozu to je lakse jer vecina traju jako dugo dok je na masnijij to teze ali rimmel lasting finish,max factor 5in1,revlon color stay,estee lauder double wear,chanel perfect lumier,dior forever uz dobru bazu i fiksiranjem puderom u kamenu ili prahu mogu biti izuzetno postojani.

      Избриши
  8. U Ušću sam videla tamo gde prodaju NYX i China Glaze da su dobili i Blush i Cala četkice, pa sam odlučila da ih probam. Obe za blending su mi bile na prvi pogled dobre, ali ova Cala mi je bila malo mekanija pa sam tu uzela. A i malo skuplja je bila, za oko 100 din otprilike... A inače sam primetila da je tu u Ušću skuplje nego negde drugde, i NYX i China Glaze, i Macadamia proizvodi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko placaju mesto u Uscu to je skroz razumljivo,imaju i druga prodajna mesta po Beogradu pa uzimaj tamo. Ja sam cene uzela sa njihovog sajta jer ja tako kupujem.

      Избриши
  9. Анониман26. март 2014. 23:07

    Odlican post.Obozavam cala cetke jer su pristupacne a kvalitetne.Koristm njihove cetkice za oci za lice jos nisam probala.Htela sam nesto da te pitam koja je razlika u prekrivenosti izmedju garnierove bb krme i mixa bb kreme i koja je bolja.Hvala unapred! :)

    Samo nastavi tako volela bih da cesce snimas videe,jer si mi omiljena blogerka :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Garnier ima vecu prekrivenost,a Mixa je bas krema,zato je volim ,lepo hidrira.
      Ovo je samo hobi tako da kada ima slobodnog vremena snimam.:)

      Избриши
  10. Анониман27. март 2014. 09:22

    Imam jedno pitanje, da li je bolje nanositi puder tvor cetkicom ili nekom meksom? Posto sam videla da je izuzetno popularna blush cetka br. 32, koja je mekana i namenjena za mineralni puder, a svi je koristi za tecni. A opet niko ne komentarise tu blush tvor cetkicu? Da li ima jos negde da se kupi pristupacna tvor cetkica?
    Hvala unapred :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvor daje manju prekrivenost od te za mineralni,mozes da koristis cetkicu za sta god,nije bitno sta pise na njoj.Artdeco ima dosta kvalitetniju tvor cetkicu.Za mineralni vise volim cetke od prirodne dlake nego sinteticke,imam Sephorinu cetkicu za mineralni (blush 32 je njena kopija) i koristim je samo za tecni i za bronzer.
      Blush je jako mekana pa je nisam ni uzima jer znam da mi se nece svideti isto tako je i sa Cala.

      Избриши
  11. Nisam ništa od navedenog koristila,imam neke bezimene četkice već 100 godina, koje sam dobila i ne verujem da su bile skupe,a odlično su se pokazale.Doduše ne koristim ih svakog dana,ali ipak godinama traju.I sada razmišljam koje četke,četkice da kupim?Velika je ponuda.A za šta koristiš pufne?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imas sad dobar izbor.Blush,ecotools,cala sve su dobre.Za buder u prahu da fiksiram tecni i korektor.

      Избриши
    2. Hvala na odgovoru :) Čekam sajam pa ću valjda nešto naći. :) Pozdrav.
      p.s. Super ti stoji crvena boja.

      Избриши
  12. E gde jos u Beogradu mogu da kupim cala i blush cetkice,osim u uscu,posto su tu skuplje? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj na alexsandar-cosmetics.com pod distributeri tacne adrese jer ih ne znam,i na fb imas ali znam da imaju kod Megatrenda i negde na Vracaru.

      Избриши
  13. Bas sam trazila dobre kistove, pogotovo duplikat 217 kistu od MACa :) Potrudit cu se da nabavim Cala kistove!

    ОдговориИзбриши