среда, 1. октобар 2014.

MAX FACTOR CC Colour Corrector Stick - korektori za neutralizaciju nesavršenosti na licu


U videu  KAKO PREKRITI PODOČNJAKE pričala sam vam da kada imate jako izražene podočnjake, morate prvo da ih neutrališete kako biste ih lakše prekrili korektorom u boji vaše kože. 

 MAX FACTOR je izbacio čitavu linija neutralizatora/korektora koja će vam pomoći da to jako lako i jednostavno uradite. A ja ću vam demonstrirati za šta i gde koju nijansu možete koristiti.



U pitanju su CC (colour corrector) korektori, koji stižu u ovom divnom, praktičnom i jako slatkom pakovanju
 ( veliki + od mene ;) ). 
Linija sadrži 5 korektora/neutralizatora i 1 hajlajter/sjaj.

Cena jednog CC stika jeste 1360 rsd.

                                 
Tekstura je na bazi gela, jako su pigmentovani, postojani, hidratatni, fotogenični,  ne skupljaju se u pore i linije...jedino na šta treba paziti jeste količina proizvoda. 
Na slikama (dole ) sam stavila previše samo kako bi vam lakše objasnila gde koju nijansu staviti i kako bi se bolje videlo na slikama...

U zavisnosti od boje važe kože, neke od njih možete korititi same, kao običan korektor (što radim ponekad ) ali njihova osnovna namena jeste da neutrališu jako izražene podočnjake.
Posle njih je potrebno staviti korektor u boji vaše kože.
 Možete ih koristiti na drugim delovima lica kako bi postigli savršen ten.



Da počnemo:


CORRECTS REDNESS
     

CC stik u zelenoj boji je odličan za neutralizaciju crvenila...bilo ispod oka ili oko nosa čak i na bubuljice..gde god imate...razmažete ga i nanesete korektor ili tečni puder.



CORRECTS DULLNESS


CC stik u ljubičastoj boji je najbolji za osvežavanje jako žute kože (kakva je moja), nanesete ga na centar lica pre tečnog pudera ili BB kreme. Možete ga koristiti i za osvežavanje sivkaste kože. 
On je najbolje uklanja umor, kako žuta i sivkasta koža mogu da izgledaju.




CORRECTS DARK SPOTS
DARK


CC stik u boji breskve je najbolji za neutralizaciju plavih/ljubičastih podočnjaka...stavite manju količinu na njih...razmažete pa pređete sa korektorom u boji vaše kože i voila...nema ih!




CORRECTS DARK SPOTS
LIGHT



CC stik u svetlo rozoj boji je najbolji za neutralizaciju braon podočnjaka...isti princip kao sa predhodnim. Takodje ga možete koristiti kao i ljubičasti, da osvežite ten.




CORRECTS UNDER EYE CIRCLES



CC stik u žutoj boji...čuveni žuti korektor, koji je od sada konačno dostupan u našim drogerijama.
 Mislim čuveni jer sa njime možete da posvetlite delove lica kao Kim K.
 Možete ga koristiti pre ili posle običnog korektora (ja više volim posle), kako bi posvetlili i istakli pojedine delove lice,a možete samo predeo ispod oka, samo pazite da bude u obliku trougla da vam izduži lice.



HIGHLIGHTER


CC stik u sedefastoj bež boji je moj apsolutni favorit.
 Znate koliko volim hajlajtere, pogotovo kremaste i tečne, a ovaj je najbolji koji možete naći u našim drogerijama. 
On u principu nema boju, daje samo predivan sjaj, odličan za svaki dan, ne pomera puder ispod kada ga nanosite, traje ceo dan, a i predivno se slika.




Kako vam se čini ovaj proizvod?   Da li koristite neutralizatore pre korektora?






Hvala na čitanju!
xoxo


46 коментара:

  1. Super! Bas su me zanimali ovi korektori! Ja imam crvenilo na skoro celim obrazima kao i prosirene pore, mislis li da mi je ovaj zeleni ok? Pore mi jako smetaju i nikako da ih se resim, znam da si u jednom videu pricala o tome, pa ako moze jos nesto na tu temu. Redovno pratim tvoj yt i uzivam u tome :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. On bi ti bas pomogao ali ako je suva koza bolje da pocnes sa zelenom kremom koja neutralise crevenili ( avene,la roche posay imaju takav proizvod) Preporucila bi ti i da probas neki silikonski prajner ( Sephora,Inglot ,Benefit imaju takav proizvod)

      Избриши
  2. Woow, odlicni su :-)
    E sad mene zanima da li su priblizni nyx korektorima? (Npr. Nyx yellow hd, nyx green, nyx orange in a jar) ? :-)!
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo boja, hd nije toliko pigmentova i jako je suv,a jar je jos pig,entovaniji i kremast pa se dosta pomera na kozi.

      Избриши
  3. Zeleni mi treba, a sada razmisljam i o neutralizatoru podocnjaka... :D

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična, odlična recenzija! Nisam do sada koristila neutralizatore osim Nyx žutog korektora kojim sam zadovoljna. Ovi MF me intrigiraju od kada su se pojavili, mislim da će jedan od tih biti moj :) Lidija

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan prikaz korektora, mislim da ću kupiti neki :)

    ОдговориИзбриши
  6. Svaka čast Tanjice! Ovo se zove recenzija.

    ОдговориИзбриши
  7. Uvek mi je potreban i korektor za neutralisanje zbog šarmantnog "plavetnila" ispod očiju :D. Trenutno koristim Inglotov i zadovoljna sam, ali ću imati u vidu ove olovčice. Olovke su nekako praktičnije za nanošenje. Super recenzija :).

    ОдговориИзбриши
  8. Pikirala sam breskvicu i ovaj za posvetljivanje :)
    Gledam ih od kad su izasli a sve ne smem da uzmem ni jedan, 1000i neki dinar za olovku koja ne znam da li ce mi odgovarati. Sad znam da ce raditi posao, hvala ti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cena jeste visoka za korektor ali tako je kod svih brendova,korektor kosta skoro koliko i puder ali u Jasminu su trenutno na akciju za 958rsd :)

      Избриши
    2. Fenomenalno, hvala ti na obavestenju, def idem u Jasmin. :)

      Избриши
  9. Nije lose...Nisam se nadala da je cena tako visoka za jednu olovku.Koliko kosta puder za lice toliko i ova olovka. Ako je zaista tako dobra onda vredi probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste visoka ali tako je kod svih brendova,korektor kosta skoro koliko i puder ali to je zbog jace pigmentacije. U Jasminu je trenutno na akciji :)

      Избриши
  10. Fenomenalna recenzija, drago mi je da nekokod nas pravi ovako kvalitetne recenzije

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti najlepse, ceo dan mi je otisao na nju, jako me raduje da ti se dopada ;)))

      Избриши
  11. Ja ne znam koji bi pre. Sve bih volela da ih probam. Jedino mi hajlajter nije toliko zanimljiv. A post je odlican. Super su slike i odlicna je fora sa ovim kredicam. :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hehee..a meni je omiljeni :D svako moze naci neki za sebe, zavisi od sta zele da postignu .hvala puno :)

      Избриши
  12. Kakva genijalna recenzija! Ne znam jesu li došli kod nas ali svakako ću bacit oko na zeleni i:D

    ОдговориИзбриши
  13. Super post. Vrtim se oko njih vec dugo i sve sam sigurnija da cu uskoro uzeti zuti i mozda jos neki 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, znala sam da ce svi hteti zuti,moram vam pokazati na delu u nekom videu :)

      Избриши
  14. Super recenzija! I super su boje ovih korektora i ti si to super sve uslikala i jako mi se sviđa ovo s kredom. Baš super :D

    ОдговориИзбриши
  15. zELENI JE NAJLEPSI :DD
    uclanila sam ti se na blog pa ces se ti nadam se i na moj lepotaodaleks.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  16. Max factor facefinity 3 u 1 tecni puder, mozes li mi reci kakav je?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Velika moc prekrivanja, postojan,super se slika...odlican za specijanle prilike, ne bi ga preporucila za svaki dan ;)

      Избриши
  17. Da li ovaj zeleni mozes u potpunosti prekriti crvenilo oko nosa i na nosu? :)
    pratim tvoj blog i beauty kanal, najbolja si definitivno :)

    ОдговориИзбриши
  18. Tebi sminka uopste ne treba! :D Retko lepa devojka i skroz prirodna :)

    ОдговориИзбриши
  19. da li bi neki od ovih mogao da se koristi za neutralisanje tamnijih kolutova oko ociju (mislim i na kapke)? vidim da ih i ti imas, ali dosta blaze od mene. sve si ih stavljala nize ispod ociju pa sad nisam sigurna da li bi roze i/ili narandzasti mogli da se koriste i tik ispod donjih trepavica i na kapcima?
    inace odlicna i detaljna recenzija :)

    ОдговориИзбриши