петак, 9. март 2012.

Omiljena senka za ochi!

Htela sam da probam Loreal color infallible senke od kada su izashe ali samo onu koju Mila Jovovic ima na reklami za Lash architect 4d mascare medjutim nisam mogla nigde da je nadjem...srecom pre 2 nedelje sam skoknula do Hrvatske i oni naravno imaju tu boju i josh 10 drugih koje kod nas nisu uvezene...koje planiram da uzmem kada budem opet ishla za koji mesec. :) Boja je sivo srebrna sa ljubichastim odsajem,drugachije od svega shto imam, taupe po engleski :)







4 коментара:

  1. U, baš dobro izgleda moram priznati :) Samo što ove boje nikako ne idu uz moju boju očiju :/

    ОдговориИзбриши
  2. užasno me nervira što kod nas sve polovično uvoze. inače boja je divna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a koliko meybelline,loreal,maxfactor proizvoda ni ne dodju do nas... tuga...:(

      Избриши
  3. prekrasna je boja, zbilja, a izgleda da je i tekstura fantastična. nisam fan sjenila baš, ali moram priznati da mi se sviđa kako ovo izgleda.

    ОдговориИзбриши