среда, 4. јул 2012.

Ne propustiti...

proshlog meseca sam odgledala 2 filma koja bih vam preporuchila da obavezno pogledate!


Intouchables 2011
 Toliko sam slushala o njemu,kako je najgledaniji, pokupio silne nagrade, istinita pricha...kada sam ga konachno pogledala,odushevio me je! Jako lep film,koji vas nasmeje i rasplache...film je francuski,vec 2 meseca ga prikazuju kod nas,ukoliko niste, obavezno pogledajte!




LOL 2012

Ovo je americhka verzija francuskog filma iz 2009 ali po traileru bih rekla da su ga totalno kopirali...odgledali sam ga samo zato sto nisam imala nista pametnije da radim i nisam ochekivala puna ali sam pozitivno iznenadjena,jako dobar film!


francuska (originalna) verzija
LOL 2009

2 коментара:

  1. nedodirljivi, jedan od boljih filmova koje sam pogledala u zadnje vrijeme

    ОдговориИзбриши
  2. Prekljuce sam gledala LOL americku verziju,a juce francusku. Potpunp su iste, ali mi je bolja americka. Meni se bas svidja film i pored lose ocene na IMDB-u. Onaj glumac Douglas Booth mi je presladak! :D

    ОдговориИзбриши