петак, 31. август 2012.

Downton Abbey i The Kennedys

U doba Turskih i Indijskih sapunica (koje treba zabraniti) i repriza starih americkih sitkoma (koje sam odgledala vec par puta) i ostalih americkih teen serija koje sam nekako prerasla, jedino sto zapravo uzivam gledajuci su razne serija sa dobrog FoxCrime koji kasne sa novim epizodama tako da jedino cemo se radujem ove jeseni jeste 3 sezona serije Downton Abbey.



Serija pocinje 1912 god. dan posle tragicnu sudbinu Titanika i ima sve sto je potrebno za dobru seriju i ljubavi i rata, ali sve je tako umereno, ne kao u sapunicama, glumacka postava je fantasticna, i ako vam nesto znaci usla je i u Ginisovu knjigu svetskih rekorda, prikazuju je na HR1 nedeljom u 9 (bar su tako prikazivali prosle sezone) i ne mogu da docekam da pocne, preporucujem da pogledate!










Ovog leta sam konacno uspela da pogledam celu seriju The Kennedys i stvarno sam uzivala, a Katie kao Jackie je fantasticna!









Kostimi, sminka, frizura u obe serije su tako dobro uradjeni!

P.S. Sutra je moj prvi blogorodjendan:)

4 коментара:

  1. Downtown Abbey!!!!! I LOVE LOVE LOVE IT!! My favourite show!

    ОдговориИзбриши
  2. nisam pratila niti jednu niti gledam..ali bi samo zbog stylinga :)

    ОдговориИзбриши
  3. Greskom sam izbrisala tvoj komentar sa bloga, pa cu ti ovdje odgovoriti;) . Sandale su kupljene ovdje , u Sarajevu, prosle godine. Radnja se zove Astra, mada ti to nista ne znaci:). Marka je brazilska: cravo&canela. Nesto najkvalitetnije i najudobnije sto imam! Pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam kostimirane serije, naročito britanske.
    p.s. slažem se da turske i indijske sapunice treba ukinuti, ni ja nijednu nisam pogledala.

    ОдговориИзбриши