недеља, 30. децембар 2012.

MOJA KOSA





Kosa mi je ravna i tanka i srednje gustine medjutim  ...  mladost ludost :)      mozda sam previse eksperimentisala i nisam pazila, skoro sam je unistila ali sada moram da priznam da je potpuno oporavljena i zrdava, da farbam je ali to nije zato sto mi je dosadno vec sto sam seda, nazalost  moram,  ovo su proizvodi i trikovi koji su meni pomogli...

Zahvaljuci:


           - Arganovom ulju (njega stavljam kao masku,nekad prespavam sa njim, posle pranja na mokru kosu, na suvu, posle i pre koriscenja figara,sto koristim jako,jako retko  ...u principu stavljam ga non stop)



-Bez toplote (osim u SPECIJALNIM prilikama ) 


- Macadamia maska (kada sam je nabavila stavljala sam je posle svakog pranja i odmah sam primetila njeno dejstvo,sad samo jednom nedeljno)



- John Masters balzam (kosa mi se jako mrsi i on je spasava, toliko da posle njega i arganovog ulja retko je cesljam :))


- Nazalost nisam nasla sampon koji obozavam, stalno ih menjam, jedino sto mi je bitno jeste da je bez sulfala.

Sto se tice uvijanja kose i talasa ,sto radim cesto ali bez toplote,pokazacu vam jednom prilikom.

xoxo

12 коментара:

  1. look great
    http://bodyy-rockk.blogspot.co.uk/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam dugu i ekstremno ravnu kosu :D Sva sreća pa nije zahtevna. Koristim najobičniji šampon, kamilica uglavnom, i balzam (TopBalzam ili Fani). U suštini sam zadovoljna, ali bih volela da je bujnija, nekako je ''teška''. Ne podnosi šampone tipa Pantene, Head and Shoulders... Wash and Go je ok dok se ne pojavi perut :/
    A jedva čekam tutorijal za uvijanje kose, i zanima me kako da se lokne i talasi održe dugo, jer se meni i pored tone laka brzo rasture :)

    ОдговориИзбриши
  3. Moja kosa je pregusta i neobuzdiva tako da mi ne oduzima previse vremena... Svidja mi se kako si ofarbana!

    peculiarchick.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimnjiva boja kose....iii dužina je extra...aaaaja imam skroz skratku kosu....iiii nije u opšte zahtevna...(sreća moja) :)

    ОдговориИзбриши
  5. I love your blog ; )
    https://inkaastyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. I love your hair. That color really looks amazing.

    XX,
    Jenny
    www.curvy-life.com

    PS.: Great blog. Maybe we cann follow each other?

    ОдговориИзбриши
  7. Ej, jel ima negde arganovo ulje tu po Pazovi? Gde si kupila svoje i koliko je? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,30 ml - 16 eura.100ml- 40 eura.imas ih i na facebook u i imaju svoj sajt arganoasis.com, mozda pise gde sve prodaju.

      Избриши