уторак, 8. јануар 2013.

My week in outfits








15 коментара:

  1. eee ova poslednja fotka mi se jako dopada....roze patike i ova trenerka ...pun pogodak...

    ОдговориИзбриши
  2. baš baš u mom fazonu, i predhodne su fotke OK ali ja sam sa štiklicama i martinkama malo u svađi, Ok mi je kada na nekom to vidim i to mi izgleda lepo, a ja to ne umem ni da ponesem....ZATO OVE ROZE PATIKICE I TRENERKA OVA CRNA najčešće poliester i elatina su mi EXTRA....jako mi se dopada....

    ОдговориИзбриши
  3. moj still...definitivno ono u čemu se ja najbolje osećam je TO....

    ОдговориИзбриши
  4. svidja mi se koncepcija posta :)
    pink martinke su super :)

    ОдговориИзбриши
  5. Marte su ti prefine!
    Ja imam crne a planiram u skorijoj budućnosti nabavit crvene :D
    Mislim da mi je to najdraži par obuće ikad, zaljubljena sam u njih od dana kad sam ih prvi put obula i vidjela pa do danas :D

    ОдговориИзбриши
  6. Lovely pink boots!
    You have a very very cute blog, dear!
    I`m a new follower now.
    And I will be SOO happy, if you follow my blog:-)
    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Awesome pic! Love your pink boots!
    Following you on GFC! it will be great if you visit my blog. :)

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ОдговориИзбриши
  8. These shoes are amazing! I like it all! : )

    ОдговориИзбриши
  9. oh beautiful boots!

    Manykisses!

    www.blog-dailylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Красивые образы! мне особенно нравится количество ярких красок в практически каждом луке

    Александра

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    ОдговориИзбриши