среда, 27. фебруар 2013.

Kako sakriti bubuljice - korektor











 








10 коментара:

  1. Moracu da pazarim Artdeco Camouflage cream. Vec sam citala o njoj i sve vise mi se svidja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. samo pripazi na nijanse,malo su cuden ili su previse zute ili roze

      Избриши
  2. camouflage cream mi je vec dugo dugo na wl, moram sto pre da ga kupim :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jutros sam jedva ustala jer sam sinoc do kasno gledala tvoje tutorijale :) Odlicni su, dajes jako korisne savete i dosta toga sam naucila. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  4. zvuci kao interesantan post, bas cu pregledati video! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. tu je detaljno objasnjeno kako koristiti ove proizvode :)

      Избриши
  5. Super video, stvarno koristan :)
    I ja koristim pan stik 12, prvi put da nadjem korektor koji mi tako lepo odgovara kozi (obicno ne mogu da nadjem tako svetlu nijansu)...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Ja ga nisam neko vreme koristila ali kada sam ga ponovo uzela shavtila sam da je najbolji :)

      Избриши