недеља, 7. април 2013.

OMILJENO U MARTU









m.a.c strobe cream


 Chanel - in love 55 rumenilo


Dior nude natural glow tecni puder
Maybelline dream creamy krem puder
Maybelline dream mat puder u kamenu


           Manhattan soft mat lipcream - 45h i 53m


             Essence cetkice za oci


  Golden Rose - 57
Maybelline super stay 14h - 510 non stop red


         Essie - a crewed interest



Avon super shock ajlajner - flash
Stila smudge stick waterproof eyeliner - halfmoon
Bareminerals round the clock waterproof eyeliner - noon


                                    Lobello lip butter - vanilla i macadamia i malina ruza


                                                        L'oreal top coat confettis



                                                                    asos.com ogrlica


                                                      Jeffrey Cambell Spiced Lita



                                                               Essence karmini 53 i 54




                                                               OSVETA



                                                    ZLOCINACKI UMOVI


xoxo

27 коментара:

  1. Uh meni ova četkica od essenca što je u sredini baš grebe kapak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona lepo nanese senku,a da sjedini i ramaze ne moze bas lepo jer je tvrdja,ova poslednja to bolje radi.

      Избриши
    2. Još da napišem nešto - na tvoju preporuku sam kupila ovaj Lorealov top coat. Jao meni jao. Nosam ga već tjedan dana. Predivan je, predivan. Nokti su ti tako predivno izgledali u videu. Ja sam ih imala sa žutom bojom i rozom (više baby roza) - svi su se divili noktima :). hvala tiii :)

      Избриши
    3. Bas mi drago da ti odgovara i ja ga obozavam i da ide preko svakog laka i predivno izgleda :))

      Избриши
  2. Obozavam essnce cetkice :) A cipelice su preeedivne :D

    ОдговориИзбриши
  3. Auuu bolestina, cipele su BOZANSTVENE!! I naravno labela i taj Maybelline karmin, jel si ga ovde uzela? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Da li su ovi Essie lakovi postojaniji od ostalih iz Lillyja? Ne bih da dam 1000 din.za nesto sto ce mi trajati 1 dan,a sigurna sam da ti imas iskustva sa njima. Pozdrav ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na meni traju od 5 do 7 dana kao i OPI mada i Deborah su odlicni,a dosta su jeftiniji.

      Избриши
  5. Svačega tu lepog ima :) Piši detaljnije o proizvodima.

    ОдговориИзбриши
  6. fenomenalni favoriti! moracu da nadjem ovaj puder u kamenu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Divni su ti favoriti, svi do jednog. Moram probati ovu Avon olovku. A ogrlicu nisi morala da stavljaš, znamo :D (i dalje sam ljubomorna na nju)

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne stvarčice :D
    Jaoo, patim na ove Jeffrey Cambell cipelice, savršene su.

    ОдговориИзбриши
  9. Uh, ovaj Jeffrey Campbellmi stvara zazubice :)

    ОдговориИзбриши
  10. jel ima essence u Dm-u?

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман7. јун 2013. 01:35

    Gde ima ovi labello butercici da se kupe? Deluju jako dobrooo :D

    ОдговориИзбриши