четвртак, 23. јануар 2014.

NAJBOLJE IZ DROGERIJA #2







Garnier moisture match za masnu i kombinovanu kožu



Essence all about matt puder u kamenu




NYX mat bronzer 


     ARTDECO rumenila i senke za oči


Aura highlighter


Maybelline color tattoo 24hr krem senke za oči


Essence 3D duo senki za oči


Artdeco baza za senke


NYX rumenilo u kamenu


Maybelline fit me korektor


Essence I <3 extreme


Deborah Glossissimo i NYX sjaj za usne




Deborah 24 ore olovke za usne


Essence long lasting olovke za oči



xoxo

47 коментара:

  1. Mnoge od ovih stvari i ja jako volim. Cekam da i u Srbiju dodje ovaj Essence matirajuci puder u kompaktnoj verziji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi li gledala u Mauricijus drogerijama,tamo sam ga nasla :)

      Избриши
    2. Moze li pomoc.... gde se nalaze Mauricijus drogerije u Beogradu

      Избриши
    3. Mauricius imas na Terazijama u podzemnom prolazu kod Meka, zatim u Nemanjinoj ispod Slavije, u Brankovoj na Zelenom vencu, i u TC Banjica.

      Избриши
  2. takodje obozavam artdeco bazu za sijenila ... bas moram da vidim dali ima kod nas ovaj nyx bronzer - izgleda divno! maybelline-ove tattoo su mi predivni - imam 4 i sigurno cu uzeti jos koju boju!

    ОдговориИзбриши
  3. Delimo mišljenje oko nekoliko proizvoda :) Inače sam čula da taj Essence puder sada izlazi iz asortimana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo...uvek to rade,izbace sto valja,a gluposti proizvode godinama :((

      Избриши
    2. Izlazi iz asortimanaaaaa?Znaci moram praviti zalihu za leto makar.Jbt jesu normalni oni?

      Избриши
  4. Moram kupiti ovu Garnier kremu, ali uvijek zaboravim. Ovih dana se bacam i na Artdeco rumenila :)

    ОдговориИзбриши
  5. Imamo dosta zajedničkih favorita pogotovo Maybelline i Artdeco sjenila. Odlična.

    ОдговориИзбриши
  6. Esence u prahu izlazi iz prodaje koliko sam ja cula. Jedva je po koji ostao, inace u Liliju je 139 dinara. kao I mnogi proizvodi loje izbacuju, a oznaceni su zutim stikerom ;-)

    Divna si, kao i obicno! ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vec neko vreme zaobilazim drogerije da ne bankrotiram pa nisam bas u toku,bas steta,to im je jedan od najboljih proizvoda :(
      hvala najlepse :*

      Избриши
  7. Kupila sam NYX bronzer po tvojoj preporuci i mogu reci da sam prezadovoljna...i essence maskara je odlicna za tako male pare...hvala ti puno Tanjice divna si♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. A koji je ovo sjaj Nyx, koja oznaka? :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja obozavam NYX! Super je sto ima kvalitetna sminka po pristupacnim cenama :)
    Pozdrav,
    Tina
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Po tvojoj preporuci probala sam tu garnier kremu kao bazu i stvarno sam zadovoljna, hvala :)
    Razmiljam da kupim NYX mat kremu za usne o kojoj si pisala u ovom a i u par proslih postova, ali mi treba jos jedan savet... posto imam jako suve usne koje lako pucaju i onda se onako ruzno izbrazdaju cak i kada stavim balzam ispot karmina to izgleda lepo jedno vreme i onda se skroz ufleka i ne lici ni na sta... pa... ako mi mozes reci da li ove NYX mat kreme za usta ulaze u te nabore na usnama i da li izgledaju ruzno na suvim usnama? Unapred zahvalna :) :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu,drago mi je da sam ti pomogla.Nece ih dodatno isusiti ali ce istaci ako su jako suve,jesi li probala vazdlin pre spavanja ,meni je to bas pomoglo i piling (jedna kasaki kristal secera i jedna kasika meda,ostavis 10min na usnama pa ih dobro izribas sa tim i bice super:))

      Избриши
    2. Hvala puno na savetu, probacu pa cu u nekom od narednih ppstova javiti pomaze li i meni... hvala jos jednom :) :*

      Избриши
  11. Odličan izor! volim nyx rumenila i maybelline kremasta sjenila :)

    ОдговориИзбриши
  12. Da li si probala novi essence kremasti hajlajter?
    Razmišljam da ga kupim jer nigde nema onog žutog okruglog...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam jer ne mogu da ga nadjem jer meni najblize drogerije nisu dobile tu kolekciju ali planiram.Zutog nema jer je to bila ogranicena kolekcija :(

      Избриши
  13. Ja se pitam jesmo li mi tebi dosadne s ovoliko pitanja? :-( Ja kupila highlighter essence u olovci kolekcija "I <3 runway" sa onom cetkicom kao neki korektori pakovanje.Pa me interesuje sta predlazes kako da koristim tu vrstu? A i nadjem neku njihovu make-up base pa sta mislis o tom?Jel potrebna i garnier krema i ta baza ispod pudera?Puno te pozdravljam i nadam se da nisam veliko zanovjetalo :-( ;-) i zahvaljujem ti se na svim savjetima P.S.kupila sam rimmel stay matte...kao sto ti rece bankrotirat cu al ne mogu si pomoci :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da niste :)
      isto kao i u prahu samo nemoj ga stavljati na puder u kamenu jer nece lepo izgledati,vecina krem proizvoda ne ide lepo preko proizvoda u kamenu,imam video o hajlajteru ,on ti mozda pomogne.
      Dovoljna ti je jedna baza pa koju god da koristis.
      hvala tebi,pozz:)

      Избриши
  14. Gdje se moze naruciti Nyx jer u Bosni nema kuptii?

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post kao i uvek. :)
    http://magicansvetknjiga.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Color Tattoo je moj apsolutni favorit! I Essence maskara je jedna od boljih koje sam ikada imala :D
    Nažalost, ništa od Nyx-a nisam probala, jer nisam primijetila da ih ima u Sarajevu, pa čekam da dođu, ali ne sumnjam da im je većina proizvoda odlična :)

    ОдговориИзбриши
  17. Pitanje u vezi sa Garnier kremom - da li "zamaskira" pore nakon nanošenja? Pošto tako nešto meni treba. Super post i hvala unapred :) pozdrav

    ОдговориИзбриши
  18. I mene zanima kada ce novi video?♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  19. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман11. март 2014. 22:04

    Garnier krema je super,ispod pudera se odlicno pokazala.

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман16. март 2014. 22:55

    Molim te mi reci cenu nyx bronzera ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. registruje se na alexandar-cosmetics.com i videces sve cene ali ispod 1000..mozda 700 ali nisam sigurna

      Избриши
  22. Анониман17. март 2014. 14:21

    Znam da nema veze sa ovim postom, ali gde mogu da nabavim Urban Decay Naked basicks paletuu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mozes da je narucis sa feelunique.com , hqhair.com - oni nam jedini salju kod nas je nema,koliko znam.

      Избриши