понедељак, 18. август 2014.

Kylie Jenner tutorijal





Korišćeni proizvodi:

Le Blanc De Chanel baza
L'oreal true match 2 korektor ( Essence četkica i Ecotools kabuki četkica)
Clarins skin illusion mineralni puder
bare Minerals well-rested eye brightene r (Ecotools četkica blend)
Essence all about matt! puder u kamenu  (Ecotools četkica za bronzer)
Artdeco gel za obrve 3
Artdeco baza za senke
NYX taupe rumenilo ( Cala četkica crease 515 )
NYX Adorable paleta senki  ( Sephora 13 četkica )
Too Faced Natural Eye paleta - senke sexspresso i heaven  ( Essence smokey eyes četkica )
m.a.c paint pot - soft ochre ( body care četkica )
L'oreal gel ajaljner crni ( Blush 12 četkica )
Ardell Double Individuals medium i long crne + Duo lepak crni
Maxfactor 2000 calorie i clumb defy maskare
NYX mat bronzer light ( Ecotools četkica za bronzer )
Essence breaking dawn hajlajter
NYX natural 810 olovka za usne
m.a.c Mehr i Please me karmini


Što se tiče usana sličan efekat možete da dostignete sa proizvodima iz drogerija kao npr. popunite usne Essence olovkom 06 satin mauve, precrtate ih Rimmel 047 cappuccino olovkom zatim stavite neki od nude karmina ( npr. Maybelline colorsensational 140 intense pink ili Deborah milanored 2  ) i matirate ih sa malo pudera u prahu.








xoxo

25 коментара:

  1. Ja neznan kog si ti kopirala prvo nema slike te osobe i izvornog looka. A drugo ovo nije kylie jenner uopce. Ako si kopirala onaj bas njezin najpoznatije noseni look koji je najkarakteristicniji bas za kylie jenner - to nije to. Promasene su i oci i ruz.
    Ovo nije dobro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bez uzbudjivanja...ovo je samo moja verzija sminke koju sam vidjala na njenim Instagram slikama.
      Pozz

      Избриши
  2. Ti devojko imas some serious skills sto se make-up-a tice. Sve je vise nego savrseno, ali eyeliner me je totalno kupio. :D Divno odradjeno, bravo!

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se mnogo dopada. I da, tvoja verzija, mene podseca na nju. ;-)

    Da li mozes da mi kazes koji lak za nokte imas u videu?
    Hvala, Nina

    ОдговориИзбриши
  4. Tanjci duso,savrsena sminka kaoi uvek! Odlicno,samo napred :** Htela bih da te pitam da li kod nas ima da se kupi L'Occitane Hand Cream ? :**

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno :)) Koliko znam nema ali ima Crabtree &Evelyn u Cika Ljubinom,koja je fantasticna.

      Избриши
  5. Fantastično, kao i uvek. Pokušaću da odradim ovo sad u subotu, u pravo vreme si objavila video :)

    ОдговориИзбриши
  6. Super!
    Koji je najbolji korektor za podočnjake? Imam duboko urezane podočnjake, bez obzira da li sam umorna ili ne... kada stavim korektor čini mi se da se samo još više vide.
    Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo je potrebno da ih neutralises..ukoliko su braon treba ti zuti ili rozi korektor, ukoliko su crveni treba ti zuti ili zeleni, ukoliko su plavi- ljubicasti treba ti narandzasto- breskasti...( nyx,artdeco,sephora,m.a.c imaju taj proizvod) stavis tanak sloj zatim zatim stavis korektor tvoje boje koze preko (ja najvise volim loreal,maybelline iz drogerija....i m.a.c,benefin) i sve to fiksiras puderom u kamenu ili prahu,imam video samo o tome.

      Избриши
  7. Može preporuka za maskaru za osetljive oči? Kad stavim maskaru oči mi budu jako crvene i to crvenilo zna da traje danima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dr Hauschka ima dobru maskaru,a oni su jedini prirodni brend dekorativne kozmetike pa bi trebala da ti odgovara.

      Избриши
  8. Ovo je sjajno, sminka je apsolutna divna! Uvek radis dobre tutorijale, sve pohvale zaista :-)
    Takodje zelim da ti se zahvalim sto si pronasla ovo savrsenstvo od karmina slicnom onom koji ona nosi (mada kazu da ona nosi Nars Pigalle) ja sam poludela kada sam videla kako je dobar kod tebe u tutorijalu i odjurila do Usca da ga uzmem. Samo sto ja koristim Impala olovku za usne 208, zatim Mehr i ona Rimmel Kate Moss 102 crveno pakovanje... Tvoja tehnika stavljanja ali sam ja malo izmenila proizvode. :-) Da te ne bih davila vise pozz <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepse! Drago mi je da sam ti pomoglo...mislim da niko ni ne zna sta ona ima,a i u poslednje vreme svaki put ima nesto drugo na usnama ;)

      Избриши
  9. Taanjice, tutoriali su ti ooodlicni. Ti si super, sve objasnis detaljno i nesebicno dijelis sa nama svoje znanje o sminkanju. Rado gledam tvoje videe i ovaj je odlican, kao i svaki prethodni. Sve pohvale za tebe. Mislim da svako moze pokupiti dosta korisnih informacija za sebe sa tvojih snimaka. Bilo bi super da cesce izbacujes videe, naravno ako mozes. Super, super, super si... Jedna od najdrazih blogerki. Veliki pozdrav iz Banja Luke.

    ОдговориИзбриши
  10. Predivna sminka kao i uvek.Najjednostavnije sve objasnis i nama koji nismo bas spretni u sminkanju.Da li si koristila onaj novi Loreal infalible 24 sata tecni puder i ako jesi kakvi su tvoji utisci,kupila bi novi puder pa se razmisljam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Probala sam ga i smeta mi to sto istice suve delove na licu (to rade svi njihovi puderi par na mojoj kozi)
      Tezak je dosta,verovatno najtezi koji trenutno imaju u ponudi.

      Избриши
  11. A koji je po tvom misljenju dobar tj.ima dobru prekrivenost jer imam malo oziljaka od akni.koristila sam make up forever ali on mi nikako ne odgovara ne prekriva nista.

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман10. март 2015. 20:52

    Ti si moje otkrice za danas... Posto su mi se blogeri popeli na glavu , mislila sam da ni na jedan vise necu uci, ali si ti dasak svezeg vazduha u moru pretencioznih likova .Osim sto si jako simpaticna , ozbiljno dobro sminkas..Samo tako nastavi, a ja ovo odo da isprobam ...Poz

    ОдговориИзбриши