понедељак, 5. септембар 2011.

Novo

Prošle nedelje sam u liliju uzela deborah sjajeve jer uz svaki sjaj je zalepljen karmin,dugo sam gledala te sjajeve ali nisam neki ljubitelj sjajeva jer su uvek previše lepljivi i nerviraju me.Pošto volim njihove karmine,odlučila sam da ih uzmem,jedan set je skoro 700din,a inače je svaki po 700din,nisam mogla da propustim tu ponudu!

 Jedan karmin je mat,malo tamniji od moje prirodne boje usana,savršen za jesen,broj 6,a drugi ima malo sjaja,nisu šljokice samo malo sjaja,boja je svetlija od prirodne boje usana,savršena uz braon smoky eyes,broj 9.
Što se tiče sjajeva,uzela sam broj 7 koji ima šljokice i 6 koji nema šljokice,boje su prirodne,pigmentovane,nisu lepljivi,a traju.Obuševljena sam,planiram da uzmem i broj 5.
Našla sam omiljeni sjaj!!:))
must have!!
xoxo




Нема коментара:

Постави коментар